Wir sind auf Hotel-Textilien, Werbetextilien und Wohntextilien spezialisiert. Handtücher, Badetücher, Bademäntel oder andere Waren können Sie sich in unserem Katalog ansehen. Das Basissortiment haben wir in der Regel lagerhaltig. Wir bieten auch eine ganze Reihe an Zusatzleistungen – vom Auftragsnähen bis hin zu Stickereien auf Handtücher, Badetücher und Bademäntel.
Artikelarchiv
Autentický saunový finský zážitek
Ve Finsku je pět milionů Finů a dva miliony saun. Již několik století je sauna velmi důležitou součástí Finska. Dříve, když ještě nebyly nemocnice a lékařská péče jak ji známe dnes, byla v plenkách, sauna byla nejčistším a také nejvíce vytopeným místem na statku. V sauně se také rodily děti, stejně tak zde byla uložená mrtvá těla před pohřbem. Finové mají o sauně i několik přísloví. Jedno z nich říká: „Nejdřív postav saunu, až potom dům“. Dalším je i: „ Když kořalka, dehet ani sauna nepomůže, pak je nemoc smrtelná“.
mehrKarl Kolařík
Dobrý hostinský může být oblíbený, může se těšit všeobecné úctě, ale málokdy se mu povede, aby po něm vděční spoluobčané pojmenovali ulici podobně jako po nějakém umělci či politikovi. Ve Vídni ale právě taková ulice existuje. Jmenuje se Karl Kolarik Strasse a svůj název získala po nejslavnějším vídeňském hostinském všech dob. Navíc s jihočeskými kořeny.
mehrŘeditelka hotelu Clarion Špindlerův Mlýn Radka Řeháková
Ředitelka hotelu Clarion Špindlerův Mlýn Radka Řeháková se v hotelovém odvětví pohybuje již od patnácti let, kdy brigádně pracovala jako servírka na horské chatě rodičů své kamarádky. V průběhu let prošla v rámci hotelu nejrůznějšími pozicemi a ve své současné roli rozhodně nesedí zavřená v kanceláři.
mehrŘeditel Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích Tomáš Blabla
Šestatřicetiletý Tomáš Blabla se vyučil v oboru kuchař-číšník. Ve studiu pak pokračoval na Střední hotelové škole ve Zlíně a na Vysoké škole hotelové v Praze. Následovala několikaletá praxe u nás i v zahraničí u špičkových gastronomických společností. Postupem let zakotvil na pozici šéfa Resortu Valachy ve Velkých Karlovicích. Loni dosáhl na prestižní ocenění Hoteliér roku 2014. Je to obrovská pocta, ale zároveň velký závazek do budoucna, říká k úspěchu Tomáš Blabla, který řídí trojici hotelů Resortu Valachy - Spa hotel Lanterna, wellness hotel Horal a hotel Galik ve Velkých Karlovicích.
mehrV síti hotelů Starwood testují iPhone jako klíč k hotelovému pokoji
Dva boutiqové hotely, které patří do mezinárodního řetězce Starwood, brzy umožní svým návštěvníkům, aby se vyhnuli klasickému přihlašování na přepážce recepce hotelu. Díky speciální aplikaci budou moci odemknout svůj pokoj pomocí digitálních tlačítek na jejich iPhonu. Aplikace přijde registrovaným hostům vždy do jejich přístroje a odpadne tak kolikrát zdlouhavé postávání u hotelové recepce.
mehrViliam Sivek
A kdo vám řekl, že vlastnit hotel v Čechách byl zlatý důl? Možná že bych vám dal za pravdu, kdybych nějaký „hotýlek“ získal v restituci a nemusel do něj investovat, ale to se bohužel nestalo, a tak pro mě i celý můj pracovní tým je uplynulé dvacetiletí stejné jako ten rok letošní – krizový – s tím rozdílem, že zkrátka musíme víc šetřit a méně investovat. Krize nám ukázala naše rezervy, dokonale jsme se naučili počítat. Bez nadsázky, dnes víme přesně, i kolik metrů má jaký toaletní papír...
mehrVeronika Fajčíková - Buddha-Bar Hotel Prague
V živote sa stretávam s mnohými inšpirujúcimi hoteliérmi, no nedá mi nespomenúť pána Chovanca, ktorý stál v USA pri začiatkoch mojej kariéry a momentálne posobí v Moskve...
mehrTomás Blabla
Ve Velkých Karlovicích provozujeme tři hotely. Horal je tří a čtyřhvězdičkový rezort, Lanterna čtyřhvězdičkový hotel a Galik má hvězdičky dvě. Součástí Lanterny a Horalu jsou špičkově vybavená wellness centra. V Horalu je areál tří termálních bazénů se slanou vodou vyhřívanou až na 36 °C. Máme tu maséry ze Srí Lanky a z Thajska...
mehrHotel Impossible
Konkurence v hotelnictví je nelítostná. On-line stránky mohou zabít hotelovou pověst i jedinou špatnou recenzí. Pokud jsou zaměstnanci netrénovaní, nevrlí nebo apatičtí v profesi, která stojí a padá na servisu, při problémech může pád přijít velmi rychle. Jak s tím může provozovatel hotelu bojovat?
mehr